Termék csere / visszaküldés

Van lehetőség cserére, melyről érdemes néhány információt tudni:

– Átvételtől számított 14 naptári napon belül van lehetőség cserére. Csak teljesen új terméket tudunk cserélni, mely nem koszos, nem sérült és használatlan állapotban van, azaz csak eredeti állapotában CÍMKÉVEL EGYÜTT (nem levágva) tudjuk visszavenni a megrendelt terméket.

– Méret próbléma esetén a Vásárlót terheli a termék visszajuttatási költsége és az újbóli feladási költség is.

– A cserélni kívánt termék nevét, színét, méretét kérjük E-MAILBEN RENDELÉSSZÁM alapján feltüntetni!

– A csomag megérkezésekor feltétlen ellenőrizni fogjuk, hogy a visszaküldött termék sértetlen és használatlan állapotban van-e, amennyiben mindent rendben találunk, az új terméket feladjuk a GLS futárszolgálatnak, melynek előre utalási kézbesítési díja 1.890 Ft. Plussz költség csak abban az esetben lehetséges, ha értékbeli különbség található a kapott és visszaküldött termék között.

Amennyiben a terméktől való elállást igényli a vásárló:

– Átvételtől számítva 14 naptári nap áll rendelkezésére hogy meggondolja magát és jelezze webáruházunk felé email formájában az elállási szándékát nyilatkozat kitöltésével és visszaküldeni a csomagot! Az elállási nyilatkozatot szíveskedjenek kinyomtatni, kitölteni és a csomaggal együtt visszaküldeni. Csak és kizárólag használatlan, sértetlen állapotban címkéstül(nem levágva) áll módunkban visszavásárolni a terméket/termékeket! A csomag megérkezésekor egy minőség ellenőrzést végzünk és ha rendben találtunk mindent úgy 14 napon belül történik a visszatérítés a megadott név és bankszámlaszámra! 

– A vásárlót terheli a visszajuttatási költség minden esetben! A csomagot csak UTÁNVÉT NÉLKÜL tudjuk átvenni. Szállításra alkalmas állapotban szíveskedjenek becsomagolni a visszaküldeni kívánt terméket/termékeket! (sérülések elkerülése végett, melyre nem vállalunk felelősséget)

Visszaküldési székhely címünk: 2085. Pilisvörösvár Törökkút utca 7. 

SZEMÉLYES VISSZA HOZATALRA NINCSEN LEHETŐSÉG!

csak és kizárólag postai vagy futárszolgálati úton!

Csomagot átvenni és vissza hozni személyesen NINCSEN lehetőség!

Sérült, hibás csomag/termék esetén:

Amennyiben hibásan vagy sérülten érkezik meg a csomagja kérjük ne vegye át, a futár jelenlétében kárfelvételi jegyzőkönyvre köteles! A visszaküldés egy írásos nyilatkozat kitöltésével történik, melyet a vásárló a futárral együtt tölt ki. Ha sérült csomagot vesznek át, haladéktalanul vegyék fel velünk a kapcsolatot!!!

cinderellastore02@gmail.com

Késedelmes bejelentés esetén, a kártalanítás nehézkessé és adott esetben akár lehetetlenné is válhat!

 

A fürdőruha szettet, bodykat higiéniai okokból nem cseréljük, és nem vesszük vissza, így biztosítva azt, hogy Neked se küldhessünk ki olyat, melyet más már felpróbált. Mi mindig új fehérnemű alsót küldünk, olyat, amely egyenesen a gyárból jött ki. Azokat senki nem használta, és nem is próbálta fel.

Ezért kérünk, mindenképp figyelj arra, hogy jó méretet válassz!

Megértésüket Köszönjük!

Kellemes Vásárlást!:)

RENDELÉS LEMONDÁSA: Megrendelt, de lemondani kívánt csomagot haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés napján szíveskedjenek jelezni felénk a cinderellastore02@gmail.com-ra